aktualizace software a firmware

V případě, že si s něčím nevíte rady ohledně systému Spirit, je zde to pravé místo na váš dotaz.
Post Reply
zorem

Mám takový dotaz- p. s. jsem IT amatér analfabet, aktualizace a elektroniku nedávám. Nebaví mne po večerech studovat návody a hledat na forech a youtube jak to udělat a trnout jestli to rozběhám nebo ne.

Jestli jsem to pochopil, tak Spirit 3.1.0 jednotku musím aktualizovat ze starého 3.1.0 /t.j. aktuálně kompatibilního / software Spirit v PC.
Když nahraju do PC nový Sofr Spirit 3.2.0- tak se mi přehraje starý soft 3.1.0 a jsem v háji, protože pokud neaktualizuji všechny jednotky 3.1.0 co mám doma na novou verzi 3.2.0 tak už se do nich nedostanu a nemohu je aktualizovat.

Výsledkem je , že vše musím aktualizovat najednou. Nešlo by udělat soft, který by pracoval jak s původní , tak novou aktualizací t.j. 3.1.0 a 3.2.0 , akorát, že by upozornil, že je možná aktualizace na vyšší firmware.

P.S. nejde mi přechod z 3.1.0 na 3.2.0 :cry:
Habásek

No a tak si nainstaluj novější verzi do nějakého jiného adresáře ... vždyt můžeš mít v PC verzí kolik chceš.
P.S. - nevidím důvod neaktualizovat sw 3.2.0 a jednotky postupně.
Attachments
2020-10-24_144201.jpg
Spirit System (Spirit W1, RS & GTR & all the others)
Spirit Wave & JETI DS 12
http://www.habada.cz
ZeXx86
Site Admin

Není nutné aktualizovat jednotky najednou.
Stačí nainstalovat poslední a tou aktualizovat všechny jednotky. Je jedno jaká verze je v jednotce. Aktualizuje se na 3.2.0.

V každém případě je možné mít v počítači libovolné množství verzí, stačí zvolit jiný adresář k instalaci. To ale není nutné, stačí tedy jen jednu verzi programu (poslední).

Pro aktualizaci na 3.2.0 je nutné mít program verze 3.2.0.
Spirit System developer
zorem

Díky za pomoc .

Vše funguje jak píšete --- Spirit aktualizován . Vše funguje jak má.

Můj dotaz vznikl spíše ze strachu z komplikací při aktualizaci. Spirit funguje jak má. :D